dilluns, 20 d’abril del 2020

ÀNIMS, US ESTIMEM MOLTÍSSIM!

Us deixem un vídeo que els monitors i monitores del menjador hem volgut preparar per donar un missatge d'esperança, ànims i positivisme als nens i nenes de l'escola. Una forta abraçada, us trobem a faltar!


Aprofitem per dir-vos que feu un cop d'ull a la resta del blog. Trobareu un recull de fotos i vídeos d'activats d'aquest i el passat curs.

11 comentaris:

  1. Molt maco el vídeo i molt emotiu!! Nosaltres estem bé i també us trobem a faltar. Gràcies. Pablo i Álex García 😉😉😉😉😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també us trobo a faltar moltíssim! Espero veure-us molt aviat 😍😍

      Elimina
    2. Moltes gràcies! L'equip de monis també estem bé. Esperem trobar-nos ben aviat! Una abraçada.

      Elimina
  2. hola chicos soy Sandra milena Muriel la mami de Lucia Ferrer Muriel,hemos visto el vídeo toda la familia junta y nos hemos emocionado mucho.La verdad que en momentos como el que estamos pasando nos llevan a estar mucho mas sensibles..Os agradezco infinitamente vuestro detalle y ojala que todos esteis bien de salud en unión a toda vuestra familia.Un abrazo gigante para todos y un saludo muy especial de parte de la pequeñaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sandra, muchas gracias por estas palabras que nos dedicas. Nos alegra que os haya gustado. El equipo de monitores estamos bien, dentro de lo que cabe. Esperamos que todo vuelva a su cauce y que antes del verano nos podamos reencontrar en el cole unos días. Un abrazo enorme a toda la familia! Y un besazo especial de parte de Raúl, monitor de Lucía, que la echa mucho de menos. Hasta pronto!

      Elimina
  3. Hola, soy Iría.
    Me alegra veros a todos bien. Y Alex?? Esta bien?
    Un besito Raúl y todos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iria, Anne y Sara! Os dejamos un mensaje de Alex:
      "Soy Alex. Sí, me encuentro bien, pero me fue imposible hacer el vídeo, en el próximo que hagamos saldré sí o sí. Espero que estéis todas genial. Un abrazo."

      Aprovechamos para deciros que el resto de monitores/as que tampoco pudieron grabar un vídeo, pero que salen en foto, también están bien! Esperamos, de parte de todo el equipo, que todo esté yendo lo mejor posible en casa. Un beso a toda la familia, hasta pronto!

      Elimina
  4. Hola soy Cristina, la mama de Oliver y Yaiza. El video es precioso. Un beso enorme y nos veremos pronto!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Cristina!! Gracias por tus palabras. Esperamos que estéis todos lo mejor posible! Un besazo a Oliver y recuerdos a Yaiza de sus monis de cursos pasados!

      Elimina
  5. Hola, sóc la Laia Serra de primer, gràcies per aquest vídeo tan xulo, m'ha agradat molt veure-us a tots, la meva família i jo estem bé. Us trobo a faltar, molts petons i abraçades.
    La família de la Laia ens alegrem que estigueu bé. El vídeo és super xulo, us agraïm aquest gest per la vostra part cap als nostres petits. Una forta abraçada virtual.

    ResponElimina
  6. Me alegro muchísimo!!
    Un beso todos. El año que viene volveremos más grandes pero igual de buenos... Ajaja

    ResponElimina